Organizaţia de protecţie a consumatorilor InfoCons a lansat o linie telefonică specială, care este destinată persoanelor care îşi fac teste pentru depistarea infecției cu noul coronavirus.
La numărul 021-9615 cu tarif normal românii care au făcut sau care vor să facă teste pentru depistarea COVID-19 pot solicita informații, consiliere sau pot face sesizări.
„Ţinând cont de faptul că se înregistrează tot mai multe sesizări din partea consumatorilor cu privire la realizarea analizelor de testare Covid-19, procesarea rezultatelor, clauzele contractuale sau de consimţământ semnate de către consumatori în momentul recoltării, InfoCons trage un semnal de alarmă şi sprijină toţi consumatorii care întâmpină o problemă în acest domeniu”, se arată într-un comunicat de presă al organizaţiei de protecţie a consumatorilor care a lansat linia telefonică.
În afară de linia telefonică specială, consumatorii care întâmpină probleme legate de testele pentru Covid-19 pot contacta InfoCons la adresa de e-mail: reclamatii@infocons.ro sau în scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, Bucureşti.
„Dacă dorim să realizăm analize de testare Covid-19, fie că ne sunt necesare pentru a putea pleca în vacanţă, fie pentru siguranţa proprie, informarea trebuie să fie una transparentă atât din punctul de vedere al termenului de realizare, cât şi al costului. Totodată, termenele de realizare trebuie să fie respectate sau, în caz contrar, agentul economic să îşi asumă pierderea materială şi morală. Trebuie să luăm atitudine, să depunem o sesizare, pentru ca generaţiile următoare să nu mai păţească ce am păţit noi”, a declarat preşedintele InfoCons, Sorin Mierlea.