Va scriu in legatura cu uraste.ro, campania Secom lansata pe 1 octombrie. Va scriem mai ales pentru ca aceasta campanie a luat o foarte mare amploare, dar si pentru ca intentiile noastre au fost si sunt departe de acuzatiile care ne-au fost adresate. Aceleasi intentii ne-au urmat in experienta noastra de opt ani de zile, opt ani in care ne-am respectat clientii, iar produsele noastre si-au consolidat notorietatea prin rezultatele obtinute de pacienti. Si, cu sinceritate va spunem ca ni se pare incredibil ca cineva ne poate acuza de discriminare fata de cei bolnavi.
Campania, de la bun inceput, a fost gandita ca o campanie neconventionala ce a vizat doi pasi, fiind bazata pe o antiteza intre ura si iubire. Demersul nostru a inceput invers, tocmai pentru a mobiliza oamenii si a starni reactii. Cu toate acestea, ideea campaniei nu este in niciun caz conturata in jurul mesajului “imi urasc copilul pentru ca are autism”. Sunt cuvinte scoase din context, pe care cei de la Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabiliati le-au asociat nepotrivit, deformand mesajul. In niciun caz nu am dorit sa instigam la ura, dimpotriva! Mesajul nostru vorbeste onest despre toate momentele acelea dureroase in care familiile celor bolnavi se regasesc. Sunt momentele in care ei urasc boala, nu bolnavul. Gandul din spate este unul cat se poate de curat si de real.
A doua etapa a campaniei este bazata tocmai pe iubire, pe puterea de a continua lupta, indiferent de cat de greu este in acele momente disperate. Nu numai cu Neuro Optimizer (care este un supliment alimentar ce poate imbunatati, nu am facut promisiunea de a vindeca aceste boli), ci prin tratamente adecvate, consult specializat, multa rabdare, grija si mai ales iubire.
In continuare, va cerem un pic de rabdare, pentru ca a doua parte a campaniei, care va fi implementata in foarte scurt timp, are un mesaj pozitiv si cat se poate de clar, adresat societatii civile in intregime.
Cu stima,
Lucia Costea,
Director Adjunct, Secom
Niciun comentariu
Ar fi trebuit sa se gandeasca dinainte la impactul negativ pe care o sa-l aiba aceasta campanie,Scuzele sunt tardive.