Campania de vaccinare se mută pe TikTok. Care este publicul țintă al autorităților

Ziua de 1 iunie va aduce mai multe maratoane de vaccinare în toată țara, destinate în principal adolescenților cu vârste între 16 și 18 ani. Dacă până atunci, Agenția Europeană a Medicamentului va aviza folosirea vaccinului Pfizer și pentru categoria 12-15 ani, maratoanele din perioada 31 mai – 1 iunie se vor adresa și adolescenților din această categorie de vârstă.

Până atunci, campania de informare cu privire la beneficiile vaccinării se mută online, acolo unde sunt și cei mai mulți adolescenți. Mai exact, vedete îndrăgite de adolescenți îi vor încuraja să se vaccineze prin videoclipuri pe rețelele TikTok, cea mai populară rețea socială, în prezent, în rândul adolescenților, dar și pe Instagram și pe platforma Youtube.

Noi ne adaptăm strategia de comunicare în funcție de extinderea acestor recomandări. Evident că tinerii sunt mult mai prezenți în spațiul online, pe diversele rețele sociale, ceea ce o să facem și noi. O să fim pe TikTok, avem o comunitate destul de mare cu un impact mare deja pe Facebook, există un cont de Instagram deja funcțional, care o să-și crească activitatea următoare. TikTok, așa cum spuneam, aici o să fie o abordare specială și, la fel de important, și pe YouTube o să mergem și o să avem diverse acțiuni, prin care ne dorim să promovăm avantajele vaccinării”, a declarat secretarul de stat în Ministerul Sănătății, Andrei Baciu, care este și vicepreședintele CNCAV.

Până acum, circa 86.000 de tineri cu vârste cuprinse între 16 și 18 ani s-au imunizat împotriva COVID-19. În ultima vreme s-a observat o creștere a numărului adolescenților care vor să se vaccineze.

Tags: , , , ,

Ți-ar putea plăcea

De interes