Data: 26-27 Septembrie 2012
Locaţie: Hotel Intercontinental Bucureşti
Organizator: Acumen Integrat
În contextul în care sistemul medical din România este în proces de aliniere la standardele internaţionale şi la normele europene, în scopul promovarii bunelor practici in adminstrarea serviciilor de sănătate, Acumen Integrat organizează la Bucureşti în perioada 26-27 septembrie 2012 Conferinţa Management Performant în Instituţiile Medicale din România. Conferinţa reprezintă un eveniment de referinţă pentru profesioniştii din instituţii medicale din România, interesaţi de domeniul managementului performanţei şi management medical.
Vor fi abordate studii de caz pe teme precum:
- Organizarea şi acreditarea instituţilor medicale – instituirea unui management performant;
- Managementul proceselor instituţiilor medicale – asigurarea calităţii servicilor prestate;
- Fidelizarea personalului medical şi creşterea satisfacţiei pacienţilor prin intermediul servicilor oferite.
Evenimentul cuprinde:
- 16 sesiuni de prezentare şi studii de caz despre bune practici în managementul instituţiilor medicale din România;
- 12 vorbitori cu experienţă în aplicarea de bune practici la nivelul managementului instituţiilor medicale;
- 4 vorbitori reprezentanţi ai partenerilor strategici ai evenimentului;
- 3 paneluri de discuţii cu experţi în domeniu.
Program conferinţă:
Ziua I, 26 septembrie 2012
Modul I Organizarea şi acreditarea instituţiilor medicale – instituirea unui management performant
Subiecte propuse pentru dezbatere:
- Stabilirea şi planificarea strategică în instituţiile medicale – alinierea la standardele de acreditare;
- Stabilirea unei structuri relevante de indicatori de performanţă, aliniaţi la normele de acreditare ale instituţiilor spitaliceşti;
- Procesul de acreditare a spitalelor şi clinicilor medicale din România: proceduri, standarde şi metodologie de acreditare;
- Provocări şi obstacole în procesul de acreditare în cadrul instituţiilor medicale din România;
- Instituirea unui management eficient al instituţiilor medicale – sfaturi şi provocări;
- Bune practici în implementarea şi utilizarea unui sistem de management al performanţei într-o instituţie medicală;
- Management performant prin utilizarea de sisteme informatice specializate.
Ziua II, 27 septembrie 2012
Modul II Managementul proceselor instituţiilor medicale -asigurarea calităţii serviciilor prestate
Subiecte propuse pentru dezbatere:
- Managementul relaţiei cu furnizorii de medicamente şi echipamente medicale;
- Rolul departamentului de marketing în contextul creşterii competiţiei pe piaţa serviciilor medicale private;
- Rolul instrumentelor de management al performanţei: Scorecard-uri, Dashboard-uri şi indicatori de performanţa în instituirea unui management eficient şi transparent;
- Managementul calităţii serviciilor oferite de instituţia medicalî: sfaturi şi provocări;
- Rolul şi implementarea unui sistem riguros de management al riscurilor în cadrul instituţiilor medicale;
- Pârghii motivaţionale şi implementarea lor pentru fidelizarea şi creşterea retenţiei cadrelor medicale.
Modul III Fidelizarea personalului medical si cresterea satisfactiei pacientilor prin intermediul serviciilor oferite
Subiecte propuse pentru dezbatere:
- Performanţa în clinicile medicale – Creşterea şi îmbunătăţirea satisfacţiei pacienţilor;
- Eficientizarea procesului de programare şi consult al pacienţilor în spitale, clinici şi cabinete medicale – menţinerea relaţiei cu pacientul;
- Managementul performanţei personalului medical – evaluarea activităţii medicilor şi a asistentelor medicale.
Public ţintă:
1. Medici;
2. Profesionişti cu interese în managementul medical performant şi managementul performanţei:
- – De la diferite niveluri organizaţionale;
- – Din spitale publice şi private, clinici medicale, policlinici, cabinete medicale, centre de sănătate, laboratoare medicale;
- – Reprezentanţi ai departamentelor medicale/furnizare servicii, cât şi ai departamentelor suport, precum: Finanţe; Management de Proiect; Resurse Umane; Vânzări; Marketing; Logistică; Controlul şi Asigurarea Calităţii; Strategie şi Planificare; Operaţiuni.
Pentru mai multe informaţii şi detalii de înscriere, accesaţi situl conferinţei: www.medical.kpis.ro
Acumen Integrat este o companie românească de cercetare şi consultanţă, cu sediul in Cluj-Napoca, specializată în oferirea de soluţii în managementul performanţei la nivel strategic, operaţional şi individual.
Persoana de contact:
Cosmin Dumitru Chindriş
Manager proiect Acumen Integrat
Tel: +40 740 96 39 13
E-mail: cosmin.chindris@acumen.ro